Bloğumu Seviyorum

I love my blog

  Yazmayalı uzun zaman oldu, bunun bir nedeni var. Hayatın dik yokuşlarından birindeyim şu sıralar çıkmam gerek ve bütün enerjimi orayı çıkmaya harcıyorum. Ne olursa olsun sizin güzel yazılarınızdan mahrum bırakmıyorum kendimi okuyorum ve yorum yapmaya çalışıyorum.

  4 Ayı geçti bloğum ve ilk defa bir çekiliş kazandım. Gayriciddi Zamazingo bloğunun sahibi sevgili Oktay bir çekiliş yapmıştı bilen bilir. Bende bu çekilişte şanslıydım ve bardağım elime geçti,buradan da sana teşekkür ederim Oktay.

  Bazen hayatın yokuşlarını tırmandığımız zamanda böyle güzel şeylerin olması çok büyük destek, hadi işte şanslısın diyor hayat sana, bunu da kullan elinden geleni yap, elinden gelmeyeni zorla. 
  
   Önceden aklıma konular gelir ve yayını hazırlardım, şimdi ise konular var ama yayını hazırlayacak kafa yok, çünkü başka bir yerde yokuş tırmanıyor. Biliyorum ki her yokuşun bir inişi vardır. Bu zor zamanlarda sizin yayınlarınız benim en özel keyfim haline geldiler. Hepinize teşekkür ederim blog ailesi.

  Umuyorum ki bu yokuş uzun değildir. Bittiği zaman her şey rayına oturduğu zaman sizlerle paylaşacağıma emin olabilirsiniz. Sevgiyle Mutlu kalın..

Adam Mutlu

Efendim ben İlhan Cavit Sayar, 1986 yılında Samsunda dünyaya gelmişim. Ancak oradan ayrılıp başka başka şehirlerde yaşadım. En sonunda da üniversiteyi kazanarak Ankara ya geldim. İletişim Fakültesi Radyo Televizyon Sinema mezunuyum, özel bir dizi yapım şirketinde Video Kurgu işi yapıyorum.

29 yorum:

  1. Kimi zaman birkaç günlük, kimi zaman daha uzun olacak şekilde kendimizi bloga yeterince veremediğimiz oluyor. Kupanız hayırlı olsun, güle güle kullanın.
    Dilerim o dik yokuşu da bir an evvel istediğiniz şekilde tamamlarsınız. Hayatta ve blog faaliyetlerinizde kolaylıklar dilerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, sanırım daha başındayım ama halledeceğim inşallah :)

      Sil
  2. Harika görünüyor! Benimki de bugün gelir gibi :) Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir tasarım olmuş, sizde iyi günler de kullanın :)

      Sil
  3. Beninki de geldi hemen paylaştım ben de... Çok beğendim, artık bol paylaşımlar geldi Adam Mutlu! Güle Güle kullanalım... Hadi sıra poşetcimmm de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Poşet de yazar sanırım :) Benden senin yayından sonra yazdım :) Güle güle kullan.

      Sil
    2. Poşet maalesef bloguna ufak bi ara vermek durumunda kaldı o yüzden yazamıycak :( ama instagramda paylaştım bile :)

      Sil
  4. O yokuş bitecek, ve siz arkanıza dönüp baktığınızda kendinizle gurur duyacaksınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, yokuşu inerken de yavaş yavaş sindire sindire ineceğim :)

      Sil
  5. O yokuşlar elbet bir gün biter, her yokuşta bir depara kalkma noktası vardır :) O yokuşu en kısa sürede tırmanıp istediğinize ulaşırsınız umarım. Kupa da artık üç kişiye de sapa sağlam gittiğine göre bende rahatlayabilirim. Keyifli günlerinizde keyiflice çayınızı, kahvenizi yudumlamanız dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  6. Her gecenin bir sabahı vardır, umarım aydınlık sabahlar gelmekte gecikmez .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım Tigris bu zamanın uzamaması tek isteğim.. Teşekkür ederim.

      Sil
  7. Yokuşu emin adımlarla çıkmanı ve amacına ulaşmanı dilerim İlhan kardeşim.Yorumlarını eksik etmiyorsun.Bloğuna gelince mutlu oluyorum.Sanırım senin pozitif oluşun kaynaklı.Sen de iyi ki varsın aramızda.Hep de ol inşallah.Başarılar dileklerimle mutlu hafta sonları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ece abla, sayenizde her zorluk daha bir kolaylaşıyor, sizlerin yazdıkları benim hayatı bir kenarı koyduğum başka dünyam, sizin aranızda olmak benim için bir mutluluk iyi haftalar dilerim, sevgilerle..

      Sil
  8. yazmak zor iş azizim..
    kafa ve vucudun aynı anda dinç olması gerek ki ikisi o kadar nazlı ki..
    bilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle! bende ikisi hem başka yerde hem dinç değil hayırlısı bakalım zamanla düzelir, teşekkür ederim.

      Sil
  9. Kesinlikle çok dik bir yokuş bile olsa ufacık yorgunluklarla atlatacağına eminim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğiniz gibi olması için elimden geleni yapıyorum teşekkür ederim, Sevgiler..

      Sil
  10. Aslında bende bir çekiliş yapıp #dersiktisat kumbarası hediye etmek istiyorum. Belki şansı olan siz olursunuz... :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden olmasın her çekilişte şansımı denemek hoşuma gidiyor :)

      Sil
  11. şansın daim olsun Adam Mutlu. Yokuşlarınu inşallh çok koly çıkrsın. Güle güle kullan kupanı. keyifli kahvelerin çayların olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, umarım öyle olur hatta öyle olacak, rahat rahat çıkacağım o yolu :)

      Sil
  12. Mutlu sende mi? Hepimiz telaşlar içerisine daldık değil mi? Ben de merak etmiştim neden azaldı yayınların diye.
    Aynı durumdayım, aklımda kelimeler, yayınlar ama gel gör ki vakit yok ;(
    Sizlerin desteğiyle ite kaka gidiyorum bakalım.

    Çok sevindim sizlere çıkmasjna :) keyifli çay kahvelerin olsun keyifli yorumlar okurken :)
    Yokuşu da bir an önce çık ve sal kendini yokuş aşağı inşallah ;)
    Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle Dağınık maalesef, ama bu blog benim sonuçta elbet yazılar geri gelecektir, seni çok iyi anlıyorum ve eminim bütün bloger ailemizde anlıyordur. Hayat bu her şey oluyor bizde üstesinden gelmeye çalışıyoruz.
      Kazandığım ilk çekiliş oldu, çok mutlu oldum. Bu hediye bana gitme bir yere kafanı topla gel diyordu, adıma yakışanı yapmam lazım değil mi? Mutluluk çok uzakta değil. Sevgilerle, teşekkür ederim desteğin ve yorumun için..

      Sil
  13. Okuduğum ilk yazı olarak hayli merak uyandırdı.. Yokuştan kasıt ne olabilir diye merak ederken, bir şey kaçırmayayım diye takibe almayı da ihmal etmedim. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim herkesin ara ara yaşadığı hayat mücadelesi işte,şu sıralar pek yayın paylaşamıyorum, zor dönemler geçince devam edeceğim ben de sizi takibe aldım teşekkür ederim :)

      Sil
  14. Her şeyin hayırlısı, güzel şeyler olacaksa bazı şeyleri ertelemek gerek... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, güzel olacak olması için uğraşacağım :)

      Sil