Adam Mutlu Yenilendi

 
mutlu adam

    Herkese mutlu günler. Bahar ayının hüzünlendiği bir Ankara sabahında, bloğuma baktığımda içim açıldı doğrusu. Sevgili Gökhan Tekin'in kütüphane projesi ile birlikte benim de tasarımım yenilenmiş ve düzenlenmiş oldu. Kendsine bizzat teşekkürlerimi ilettim ancak bir yazı ile sizlere  de bunu aktarmak ve Gökhan'a şükranlarımı sunmak isterim.

   Bu kadar teşekkür nedendir diyecek olursanız, kimin aklına gelir ki, etrafına faydalı olmak ve kütüphanesini ihtiyaç duyanlara açmak için uykusundan zamanından ödün verip böyle bir iş yapmak. Blog tasarımı gerçekten zor bir şey, bunun için yetenek ve sabır gerekiyor. Bu ciddi emeği sadece 8 kitap karşılığında yapıyor Gökhan, kesinlikle para talep etmiyor. Sadece kitap göndereyim diyen gönlü geniş insanları da nazikçe reddediyor ve emeğinin karşılığında bu kütüphaneyi kuracağını yineliyor. Dilerim ki her şey gönlünce olsun. Gökhan' bu projeye dahil yazısına bu linkten ulaşabilirsiniz.

   Adam Mutlu bu blogu çok sevdi. Şimdiye kadar bir çok şey denedim ve kendim bir şeyler yapmaya çalıştım. Bazı hatalar oldu ve bloğun düzgün işlemediğine kanaat getirmiştim. İşte böyle düşünceler de iken Gökhan'nın projesine dahil oldum. Şimdi yapacağım şey yazmak, daha güzel şeyler, daha anlamlı yazılar, özgün hikayeler. Her insan bir kitaptır ne de olsa, belki de birden fazla bir kitap hatta kendi başına ayaklı bir kütüphane. Burasıda benim kütüphanem, yenilenmiş, temizlenmiş tozsuz raflarıma hoş geldiniz. Düşüncelerinizi merak etmekle birlikte tavsiyeleriniz varsa hiç bir zaman hayır demem. Mutlu kalın..

Adam Mutlu

Efendim ben İlhan Cavit Sayar, 1986 yılında Samsunda dünyaya gelmişim. Ancak oradan ayrılıp başka başka şehirlerde yaşadım. En sonunda da üniversiteyi kazanarak Ankara ya geldim. İletişim Fakültesi Radyo Televizyon Sinema mezunuyum, özel bir dizi yapım şirketinde Video Kurgu işi yapıyorum.

46 yorum:

  1. Hayırlı uğurlu olsun, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun, gülse güle kullanın, güzelliklere vesile olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Umarım güzel ve güzellikler olsun.

      Sil
  3. oh oh feraflamış çok güzel olmuş. güle güle kullan hayırlı uğurlu olsun. Gökhan kardeşimizin de emeğine sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Gökhan sağ olsun.

      Sil
    2. Teşekkür ederim Derya Abla.

      Sil
  4. Adam Mutlu harika olmuş, mutlulukla yaz güzel yazılarını. Bu harika bir proje, Gökhan'ın hem yüreğine hem ellerine sağlık... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle harika bir proje, faydalanabildiğim ve faydalı olabildiğim için mutluyum. Teşekkürler..

      Sil
  5. Yeni temanız hayırlı olsun. :) Gökhan abinin ellerine sağlık! Çok harika bir proje gerçekten. :) Sonraki yazılarınızı yeni temanızda okumak dileğiyle. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, güzel yazılar olur umarım :)

      Sil
    2. Teşekkür ederim Valar ( kısanın güncesi )

      Sil
  6. Ben de diyorum ki "Adam Mutlu"nun sitesini bir bitir sonra bakalım... O da dedi ki "sen gir de bir bak" :D Meğer yenilenmiş bile Adam Mutlu :)
    Güzel günlerde keyifle kullan blogunu, güzel yazılarınla bizi mutlu etmen değişmeyecek ama göz zevkimiz artacak ;))

    Eline sağlık yüce insan Gökhan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende bu kadar hızlı beklemiyordum Dağınık Anne, Gökhan sağ olsun çok ilgilendi hala da devam ediyor ilgilenmeye, güzel yazılarda görüşmek üzere :)

      Sil
    2. Gökhan süper bu konuda :) Hiç üşenmiyor ;)

      Sil
    3. Estağfirullah.
      Teşekkür ederim Dağınık :)

      Sil
  7. Mutlu!! Sevdiğim Bloglar kısmında gördüm kendimi çok mutlu oldum yahu :D Çok teşekkür ederim :)
    Detaylı inceliyorum da :) Menü vs çok şık olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Seviyorum bloğunuzu :) ara ara değiştiriyorum, bütün arkadaşları eklemeye çalışıyorum gerçi şu sıra 150 blog filan takibimde sanırım. Bende başlangıçta desteklerini esirgemeyen sizleri koydum oraya :)

      Sil
    2. Şahsen çok mutlu oldum ben :D hep görüp imreniyordum :)
      Vefa katsayın tartışılmaz Adam Mutlu (senli konuşmaya geçtim ben)! Blog dünyasının kazanılarındansın bence ;)
      Çok teşekkürler!

      Sil
    3. O kadar hukukumuz oldu Dağınık tabi ki senli benli olduk artık :) Ben teşekkür ederim elimden geleni yapmaya çalışıyorum.

      Sil
  8. İyi günlerde, güzel yazılarda kullan Adam Mutlu, çok güzel olmuş. Gökhan Tekin'in de emeğine sağlık.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. ferah ferah güzel olmuş.. kitaplar da güzel şeylere vesile olsun umalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Öyle olacağına eminim :)

      Sil
  10. Hayırlı uğurlu bol katılımlı olsun adam mutlu! Ellerine sağlık gokhan! 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Güzel yazılarda buluşmak üzere.

      Sil
    2. Teşekkür ederim Feno :)

      Sil
  11. Çok sevdim. Güle güle kullanalım :) Gökhan Beye'de teşekkürler, mavi favorimdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, mavi huzur ve mutluluk verir bende severim :)

      Sil
    2. Ben teşekkür ederim Zülal hanım.

      Sil
  12. Hayırlı olsun, sade ve güzel olmuş, Gökhan Tekin'in de eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel olmuş. Yazılarınızı da bekliyoruz tabiki. Kitap olayı ise çok iyi düşünülmüş zaten. Bende kitap göndermek istiyorum aslında kendisinin blogunada yazmıştım ancak mail atamadım. Sayende hatırladım şimdi. Kitaplarımızdan daha çok insan yararlansın öğle değil mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, aynen öyle kitaplar paylaşılacak en güzel şeyler :)

      Sil
  14. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Yorumlarınız beni mutlu ediyor, Blog açma nedenlerimden biri de sizin yazılarınız ve belki bilmiyorsunuz ilk takibe aldığım blogsunuz, Sevgiler.

      Sil
  15. Ferah ferah olmuş buralar...
    Projede çok güzel üstelik...
    Yüreğine ve ellerine sağlık Gökhan Tekin'in

    YanıtlaSil
  16. Çok hoş! :) Takipteyiz zaten! :)

    Ve... blogdan bekleniyorsunuz, bir sorunun yanıtı için! ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Hiç farkında değilim, bakıyorum şimdi.

      Sil
  17. sade ve güzelolmuş,güle güle kullan;)

    YanıtlaSil