NERESİNDEN TUTSAM OLMUYOR!

  Ben siyaset yapmam, yapamam eğer bir konuda yeterince bilgim yoksa, bileni dinlerim, fikrimi söylerim. Şu sıra Adam Mutlu değil. Yazılar bir geliyor bir gidiyor. Neresinden tutsam olmuyor. Karalar bağladıktan sonra hepimiz kendi hayatımıza döndük mecburuz. Yakınımız dahi göçüp gitse bu dünyadan en fazla 1 bilemedin 2 hafta sürüyor yasımız.
  Trafikte ki araçlara temkinli davranıyorum şu sıra. Oğlumu bir yere götürmeye korkuyorum, bisiklet istiyor, yaşadığım yerlere bakıyorum, başka merkezlere gitmeyi göze alamıyorum. Duraklara bakıyorum sık sık, ya bende o durakta bekliyor olsaydım diyorum, ya benim canım orada olsaydı. Benim felsefem ayağa kalkmak üzere kurulu. Hayatın bir yerinden tutup ayağa kalkmak lazım. Endişe ile, korku ile yaşanır mı bu yalan dünya! Gelecek lazım bana oğluma verecek, yeni umutlar lazım. Her şey güzel olacak! demem lazım.
  Artık ses çıkaramaz olduk haksızlıklara. Sokağa çıkamıyor insan, tencere tava bile çalamıyorsunuz pencereden, indirebilirler her an sizi. Çıksanız ne olacak, kim dinliyor bizi, sizi. Ekmek derdine o kadar çok düştük ki, ben oyumu verdim ötesini boş verdim. Elden daha fazla ne geliyor ki! Sırf düşüncelerime uymuyor diye hayatımın teklifini reddettim. Şimdi pişman oluyorum sanırım. Baktığımda esnaf gibi olmak lazımmış. Yani güç kimde ise ona yakın dur. İşin hallolur gül gibi yaşar gidersin. Medya patronu gibi olmak lazım, iktidar kimdeyse ona yakın dur rating artar. Yok işte yapamıyorum, neysem oyum, ne eksik ne fazla. İyi olana yakın kötü olan uzak duruyorum. Hakkımsa istiyorum, değilse bana gelmese de olur diyorum. Bu kadar, zor değil insan olmak!
 Yazamıyorum, hikayemi anlatmaya elim gitmiyor şu sıra. Biraz daha essin rüzgar belki dağıtır kara bulutları üzerimden, biraz daha anı biriktiririm. Belki o zaman mutlu kalın diyebilirim.

Adam Mutlu

Efendim ben İlhan Cavit Sayar, 1986 yılında Samsunda dünyaya gelmişim. Ancak oradan ayrılıp başka başka şehirlerde yaşadım. En sonunda da üniversiteyi kazanarak Ankara ya geldim. İletişim Fakültesi Radyo Televizyon Sinema mezunuyum, özel bir dizi yapım şirketinde Video Kurgu işi yapıyorum.

17 yorum:

  1. Bana kalırsa en doğru yerinden tutmuşsunuz hayatın.Pişman olmayın kararlarınızdan. Dağılacak o kara bulutlar üzerimizden ülke olarak ben öyle umuyorum. Aileniz ile birlikte daha mutlu yarınlara inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umutsuzda dönmüyor dünya haklısınız teşekkürler. Hep birlikte mutlu yarınlara

      Sil
  2. offff yaaa bize biraz umut biraz hayal lazım yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıktıkları hayalleri yeniden yaratacağız deeptone.

      Sil
  3. adam mutsuz adam umutsuz yaa :)

    YanıtlaSil
  4. Sanırım ülke olarak bu haldeyiz. O kadar haklısınız ki sadece Adam mutsuz değil ülke olarak mutsuzuz diyebilirim. Evet sesimizi yükseltemiyoruz anında susturuyorlar. Ama susmamak lazım diye düşünüyorum susmamak lazım. Bu gün susarsak yarın çocuklarımızın yüzüne nasıl bakarız. Susarsak şehitlerimize nasıl hesap veririz. Her şeyden önemlisi susarsak çocuklarımıza nasıl güzel bir ülke bırakırız :(. Saygılarımla..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Susmamak yapabildiğimiz kadar çok yeniden ve yeniden umutla devam etmek yola haklısınız böyle olmalı teşekkürler.

      Sil
  5. Hakikaten olmuyor bu ara.. Hayat kör sağır olmuş duyarlı insanlara.. Umut hep var da gittikçe kararıyor. Zor zamanlardayız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok zor zamanlar ama geçecek geçmeli.

      Sil
  6. Bu halimize bile hala makara yapan insanlar var anlam veremiyorum!
    ne kadar güzel anlatmışsınız gerçekten çok kötü hissediyorum.
    çalan telefon kayıtlı değilse açmaya korkuyorum açmazsam aklıma takılıyor , biri aracından başını çıkarıp adres soracak olsa arkama bakmadan kaçıyorum , yeşil ışıklarda geçerken ödüm kopuyor Allah yardımcımız olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, makara yapan insanlar varsa insan değiller, başka bir şeyler

      Sil
  7. Hepimizin hislerine tercüman olmuşsunuz. Çok zor dönemlerden geçiyoruz. Allah devletimizin milletimizin yardımcısı olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, çoğunlukla aynı duyguları paylaştığıma eminim.

      Sil
  8. Bazı insanlar hayatın hep kıyısında kalıyorlar. Ben de onlardan biriyim. Düzen insanı olmaktansa kenarda kalmayı yeğlerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes bir yere ait hissetmez ya kendini bende öyleyim, bazen kenarda kalmak görmeyi daha da genişletiyor. teşekkürler yorumunuz için.

      Sil
  9. Bu korkuyu içimize salanlar utansın. Toplum olarak bir çıkmaza sürüklendik sanki. Kaleminize sağlık. Keşke tüm dünya da kafalarda ki ''siyaset'' kavramı yok olsaydı, ancak o zaman tam manasıyla huzur bulunur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, belki bir gün siyaset insanın mutluluğu için yapılır öyle diliyorum.

      Sil