HOŞ GELDİNİZ!

blog ziyareti
  Önce Anne Güncesi, ardından Bahçe Perim beni haftanın blogu seçerek, blog ailesine katılmamı sağladılar. Bu etkinliği başlatan Dağınık Anne' de seçilenin bir Hoş geldin yazısı yazmasını istemiş sayfayı ziyaret edenler için.  Madem öyle Hoş geldiniz!
 Blogu açtım bir kaç yazı yazdım. Sonra bakıyorum, ne gelen var ne giden! Bu sırada başladım blogları gezmeye, ama nasıl! Bir o blog bir bu blog derken, dedim bu şahane yazılara bir yorum bırakmamak olmaz, işte o içten yazdığınız yorumlar, sizi birilerinin fark etmesine sebep oluyor. Öyle link filan da hiç yazmadım, bulmak isteyen buldu blogumu, bir de üstüne haftanın blogu seçilince, oh ne güzel başladı yorumlar gelmeye, bununla birlikte yazmak daha bir sorumluluk gerektirir oldu. Sanırım şu an için  80 e yakın blog takip ediyorum ve bunun yanında günde 20 tanesini okuyorum, ama çok hızlısınız biraz yavaş lütfen :) Sırf yorum yapmak için yorum yapmıyorum, ama zannetmeyiniz ki ziyaret etmiyorum, takip ettiğim her bloga yayınladıkları reklamlar dahil bir girip bakıyorum. Bu bana tekrar dan okuma aşkını kazandırdı ve kitap ile ilgili takip ettiğim bloglardan bir kitap listesi yaptım ve almaya başladım, zamanla okuyup okurken hissettiklerimi burada paylaşacağım.

 Ben blogu söyleyecek çok şeyim olduğu için açtım, bunları bir sıraya koydum ve fırsat buldukça yazıyorum. İnsan üstüne, aşk üstüne, kendimizi nasıl daha mutlu yapabiliriz üstüne yazılar yazıyorum, aynı zamanda kendi hayatımda yaşadıklarımı ve buradan çıkardığım dersleri sizlerle paylaşıyorum. Umarım okurken kendinizde bir şeyler bulursunuz ve ruhunuza bir parça dokunabilirim. Hoş geldiniz sefa geldiniz..

Adam Mutlu

Efendim ben İlhan Cavit Sayar, 1986 yılında Samsunda dünyaya gelmişim. Ancak oradan ayrılıp başka başka şehirlerde yaşadım. En sonunda da üniversiteyi kazanarak Ankara ya geldim. İletişim Fakültesi Radyo Televizyon Sinema mezunuyum, özel bir dizi yapım şirketinde Video Kurgu işi yapıyorum.

25 yorum:

  1. hoşbulduk efendim:) ben de kendi adıma çok mutluyum sizin gibi centilmen bir arkadaş kazandığımız için. yazılarınız çok sürükleyici. eşinizle sinerjinize hayranım. siz de hoşgeldiniz. eşinize de selamlar. arada bi o da konuk yazar olsun olmaz mı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, en başta söyledim aslında, eğer yazarsa mutlaka yayınlarım :)

      Sil
  2. Hoş bulduk sefa bulduk: ) ben de size yaptığınız bir yorumdan gelmiştim..haftanin blogu olmayi hak etmişsiniz,hayirli olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, yorum yapmanın ne kadar kıymetli olduğu ispatlanmış oldu :)

      Sil
  3. hoş bulduk :) yazılarınızı beğeniyle takip ediyorum :) devamını diler daim olmasını temenni ederim :) Okuma aşkını pekiştirecek iki güzel kitap önerisinde bulunacağım müsaadenizle :)
    1. Okuma Zekası (RIQ) - Selahattin YAYLAMAZ (bu değerli yazarımız aynı zamanda Dünya Hızlı Okuma Rekortmenini yetiştirmiş ve rekoru Türkiye'ye kazandırmıştır (ABD'de olan rekor 6bin civarı kelime iken rekor Türkiye'de dakikada 12bin kelime olarak ikiye katlanmıştır :) yazarın tüm kitaplarını tavsiye ederim :)
    2.Okumanın Gücü - Ahmet ALTINTAŞ. Soma Kaymakamından güzel bir kitap :) şimdiden iyi okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz için teşekkür ederim, Tavsiye ettiğiniz kitapları okuma listeme yazdım, en kısa zaman edineceğim :)

      Sil
  4. Ne kadar güzel bir yazı :) Kendimi buldum resmen! Her blogger bu süreçleri yaşamıştır sanırım (Sizin miminize başladım zaten ve benzer ifadelerle, bir toparlayım yayımlayacağım :)). Ama bu süreci herkes sizin kadar samimi yürütemiyor!
    Samimiyet varsa dostluklar muhakkak oluyor :)
    Dostluk olduktan sonra da makyaj yapmasanız bile makyaj blogları okur hale geliyorsunuz :D Ben Kore'yle alakam olmamasına rağmen Kore dizi yorumları okur hale geliyorum :)
    Blog bambaşka samimi bir ortam! Sizin gibi insanlar da yayılmalı ki "Mutlu Adam"lar artsın ;)

    Teşekkürler yazı için, elinize sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim, ne mutlu sizlerle tanışmak bir de blog dünyasından bakmak dünyaya. Bu arada makyaj ve yemek tarifleri, el işleriyle ilgili bloglarıda takip ettiğim doğrudur :)

      Sil
    2. Ben de Adam Mutlu ben de :D makyajla aram yok malesef ama sevdiğim insanların her ürünlerine bakıyorum :D farklı bir dünya burası :)
      Bize de ne mutlu geç olmadan tanımışız sizi ;) sevgiler..

      Sil
  5. Hoşbuldum :)
    Ne kadar samimi yazmışsınız. Ben de yazılarınızı çok severek okuyorum ve hatta dinlendirici buluyorum. Eşinize de çok çok selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, eşim blogumun sıkı takipçisi selamınızı aldığından emin olabilirsiniz :)

      Sil
  6. Ne güzel bir yazı. Her kez bu aşamalardan geçiyor doğru. İlk başta zor gelse de sonra eğlenceli bir hal alıyor. Özellikle bir gurup blog arkadaşım var ki onların yazılarını okumadan edemiyorum. ve bu sürede yeni bloglarla da tanışıyorum. Sürekli büyüyen bir dünya var bura da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, ne mutlu bana beğenmişsiniz, aynen öyle sürekli büyüyoruz :)

      Sil
  7. Harika bir haber Verdiniz bloguma :) Bu arada ben de tam bir yaz insanıyım! :)

    YanıtlaSil
  8. yorumlar sayesinde bloglar tanışıyor kaynaşıyor, okunuyor.. Etkisi çok gerçekten.. Önceleri derin bir yalnızlık çekerken, sonra insan kendini bu tatlı dünyanın içinde buluyor..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir nevi bağımlılık oldu bende :) Bazen blog okumaktan bloguma bir şeyler yazamıyorum :)

      Sil
  9. Hoş buldum , sizde hoşgeldiniz efendim blog alemi köy gibidir komşuluk vardır, tabii her karakterden komşularda ...
    bloğa link bırakmak bir nevi o komşunun balkonuna kendi bornozunu asmak gibi bir şeydir . Çünkü bir. Blog başka blogların linkini verirde silmezse bir sure sonra o blog indekslenmez o yüzden bir çok tanıtım bloğu sonradan siler o yazıları . Gerçi ben silmiyorum çok mühim değil google beni indekslemesin .
    yorum yaparsanız yorum yapan insanlar vardır bir sure sonra zaten insan anlıyor normal hayatta nasıl tanıyorsak aynen öyle çozuyorsun , çozemediklerin dahada tehlikeli lay lay yapıp ooo işte böyle muhabbete nereden girdim nereden çıktım . Yıllardır ben buradayım eskimiş kulubemde . Şansıma hep iyi insanlara iyi bloggerlere denk geldim . Umarım sizin içinde böyle olur .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, umarım gönlümdeki gibi olur, oluyor olmaya başladı, tecrübeleriniz benim için çok önemli ve değerli teşekkürler bunu aktardığınız için :)

      Sil
  10. bu yazıyı kendim yazmışım gibi okudum nedense :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle bir duygu verdiyse size ne mutlu bana :)

      Sil
  11. Ne kadar güzel anlattın inan aynı duyguyu bende hissetmiştim sanki yazdıklarımı kendime ithaf etmiş gibiydim dağınık anne bir geldi bütün misafirleri beraberinde getirdi. Ardından çok güzel arkadaşlıklar oluşmaya başladı o yüzden blog çıkarsız samimeyetin olduğu tek yer :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle gerçekten birbirini görmeyen kocaman bir aile :)

      Sil
    2. KOMŞUM :((( Korkarım ağlayacağım :( Sen niye hep duygulandırıyorsun beni???
      Gitme bir yerlere sakın! Gitmeyelim... Kaybolmayalım :.(

      Sil