26 Şubat 2016 Cuma

#mim.. Kişisel Blog Yazarları Neler Düşünüyor



                                                         

     Bildiğiniz üzere çok fazla içeriğim yok. Henüz okuma araştırma, güzel yazı yazma çabası içerisindeyim 1 delinin günlükleri blogger arkadaşımızın başlattığı bu mim'i anne güncesi nin hatırlatmasıyla bende katılmış bulunuyorum. Destek olan bloggerlara selam olsun.. Mimlediklerim arkasından sorulara cevap vereceğim;


  Daha da var ama şimdilik buraya sığacak gibi değil. Soru ve cevaplar ilgi çekici size de tavsiye ederim.


1. Yakın çevrenizdeki insanlara blogunuzdan söz ediyor musunuz?

 Her fırsatta arkadaşlara ve aileme yazdığımdan söz ediyorum. Çoğu neden sen böyle bir şey yapıyorsun diyorlar, bir getirisi mi var, herkesin merak ettiği konu. Bende yalnızca kafamı boşaltmak ve yeni şeyler keşfetmek için yazdığımdan söz ediyorum. Sohbetlerde yazdığımla ilgili bir konu geçtiğinde, bununla ilgili bir yazım var bakınız bloguma diyorum.

2. Neden blog yazıyorsunuz?

 Uzun bir aradan sonra var olduğunu düşündüğüm yaratıcılığımın bir yerlere saklandığını düşündüm. onu uyandırmalıyım. Kendini işe ve hayatın rutinine bırakma istemedim. Bir de o kadar çok konu biriktiki onu kendimde taşımaktansa bir yerde yazmayı deneyimlemek istedim.

3. İlk yazınız ile son yazınız arasında nasıl bir fark var?

  Çok fazla zaman geçmemiş olmasına rağmen ilk yazımı şimdiden amatör görmeye başladım, şimdilerde daha dikkatli ve seçici oluyorum. Son yazım gelecek vaad edici sanırım.


4. Blog yazmak normal yaşantınıza ne kattı?

  Yeni birilerini tanıma fırsatım oldu, bir kişiyi görmeden de sadece düşünceleri ile sevebilme ihtimali çıktı ortaya, bilgi akışı çoğaldı, bir yerlerde uykuya dalmış okuma alışkanlığımı yavaş yavaş geri kazanmaya başladım. Olağan sohbetlerde arkadaşlara daha fazla bilgi sağlayıp bilginin kaynağına yönlendirmemi sağladı.

5.yakın arkadaşlarınıza blog yazmalarını önerir misiniz

 Söyleyecek sözü olan herkese öneririm. Öneriyorum, olmadı siz yazın ben yayınlarım diyorum :)

6.Hangi kaynaklardan ilham alıyorsunuz?

  İnsanlardan ilham alıyorum, duygularından düşüncelerinden, hayatlarından, ana kaynağım kendi hayatım.

7.Diğer blog sahipleri ile iyi iletişim kuruyor musunuz?

 Yeni yeni iletişim kurmaya başladım diyebilirim, bloggerlar birbirleri ile iyi iletişim kuruyorlar.

 8.şikayetçi olduğunuz konular var mı?


 Şikayet edecek bir şey çıkmadı henüz karşıma.Umarım da şikayet etmem sadece insan tamam ya ben oldum dememeli madem bir destek var herkes buna katılmalı, aman bana destek olsunlar gerisini salla zihniyeti taşımamalı kimse..
Önceki Sayfa
Sonraki Sayfa

Yazar Hakkında

35 yorum:

  1. Çok güzel bir mim olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum. Başlatanlarada teşekkürler.

      Sil
  2. gercekten de sicak iliskiler var. bu beni de epey bir yureklendirdi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anne güncesi sağolsun bu aileye girmemi sağladı :) teşekürler yorum için.

      Sil
  3. Blogspota başvurmak için cv niteliğinde bir mim olmuş :))
    Sorularda cevaplarda şahane ;) Kalemine sağlık ki!!! Tamadır, yaparız yaparız ;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç böyle düşünmemiştim bir daha bakınca öyle gözüküyor, sağ olunuz :)

      Sil
    2. benim Cv hazır, yaptım ki :)))

      Sil
  4. Bu samimi cevapları duymak çok güzel. Ben şu mim nasıl bir şey, elle tutulur gözle görülür mü diye anlamaya çalışırken beni de mimlemişsiniz. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanın bende ne olduğunu anlamaya çalışırken Anne Güncesi nin teşfiği sayesinde yazarken buldum kendimi :)

      Sil
  5. Eyvah eyvah Mimlenmişim :D Merhabalar!
    Aslında "ben de yapmak istiyorum" diye girecektim yazıya ki :D
    Güzel ve özet cevaplamışsın.
    Benim gibi mimden haberi olmayan mimliler vardır ben bir paylaşayım müsadenle de gelsinler ;)

    Beni de mimlediğin için çok teşekkür ederim!
    Mutluluğun daim olsun.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, gelsinler buyursunlar bende onlara gideyim, her girdiğim blog ta kendimi misafirliğe gitmiş gibi hissediyorum :) Burada ki mimlenmek iyi bir şey sanırım değil mi? :)

      Sil
    2. İyi iyi :)))
      Mim demek:
      'hatırlanmak' demek, 'ne yazacağını merak ediyorum' demek
      'Yazdığında gelip okuyacağım'ın garantisi demek :D
      Sevgi demek, emek demek...
      Tamam susuyorum ;D

      Tanıdıklarımı (çoğunu) plusta etiketledim gelir benim arkadaşlarım kırmaz beni :)

      Sil
    3. Çok hızlısın mutlu adam.:) blog iyidir ya. Bak gittikçe çoğalıyoruz. Hep destek tam destek devam etsin...

      Sil
    4. Çok hızlısın mutlu adam.:) blog iyidir ya. Bak gittikçe çoğalıyoruz. Hep destek tam destek devam etsin...

      Sil
    5. Teşekkür ler anne güncesi sen başlattın bu trafiği bende sürdürmeye çalıyorum sağolunuz:)

      Sil
    6. Adam Mutlu :) Yaptım ödevimi, yazdım CV'mi :)

      Sil
  6. Paylaştım!!! Hala gelmezlerse haber et gidip getireyim hepsini :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, geliyorlar gelmeseler de canları sağ olsun ben giderim hep hiç de gocunmam :)

      Sil
  7. Çok güzel ve farklı bir mim olmuş, umarım bende en kısa zamanda yazarım.
    Teşekkürler mim için

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazınızı bekliyor olacağım, bu birazda bloggerların öz geçmişi gibi merak benim gibi yeni başlayanlar içinde bir kılavuz niteliği taşıyor.

      Sil
    2. Merhaba
      Mime cevap yazdım son yazıma bakabilirsin.

      Sil
    3. Beklenen yazı harika :) bakıyorum hemen

      Sil
  8. Bloga başladığımdan beri şikayet edecek tek bir yanım bile olmadı tam tersi çok güzel insanlarla tanıştım. Beni duygulandıran yazılar okudum. Samimi insanların yanıtlarını görünce kocaman gülümsedim :) İyi ki açmışım bu blogu dedim

    Çok güzel olmuş, kalemine sağlık. Mim için ayrıyetten teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim geldiniz okudunuz, Mutlu olmak birilerini mutlu etmekten başlıyor sanırım :)

      Sil
    2. Gözdecim çok tatlıdır hele :))) hiç mi hiç kırmaz :)))

      Sil
  9. Güzel cevaplar mutlu adam. Biliyorum adın adam mutlu ama benim içimden sana mutlu adam diyesim geliyor. Arada bir lafı da cımbızla çekip aldım çok hoşuma gitti.

    Bir kişiyi görmeden de sadece düşünceleri ile sevebilme ihtimali.

    Eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) anlam aynı olduktan sonra önce mi sonra mı farketmez Mutlu adam da olur :)

      Sil
    2. Teşekkür ederim :) anlam aynı olduktan sonra önce mi sonra mı farketmez Mutlu adam da olur :)

      Sil
  10. Merhaba, herkes gibi bende aynı şeyleri söyleyeceğim ama gerçekten çok güzel olmuş yüreğinize sağlık Bende nasipse yarın yazacağım inşallah. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba beğenmenize sevindim, yazınızı takip edeceğim :)

      Sil
  11. BU mİMİ de çok tuttum ben. ne güzel cevaplar çıkmış sizde. Beni de mimlediğiniz için çok teşekkür ederim. En yakın zamanda yapacağım.
    Sevgiler, saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok beğendim bu mimi, teşekkür ederim beğendiğiniz için bekliyor olacağım yazınızı :)

      Sil
  12. Çok tesekkürler birkaç arkadas mimlemis beni bu hafta yazacagim. Sizi de daha yakindan tanimis olduk.

    YanıtlaSil
  13. Teşekkür ederim yorumunuz için bekliyorum yazınızı:)

    YanıtlaSil