25 Şubat 2016 Perşembe

IŞIK OLSUN YOLUNUZ

                                         yolumuz ışık 

    Ne çok yazı okudum şu sıralar, hepsi farklı, benzer duyguların farklı tanımları, eğer bir şeyler yazacaksanız okumak altın kural. Kitap oku, haber oku, şiir oku senin aklında bir ışık olan ruhuna dokunan ne varsa oku. İşimden dolayı kitap okuyamaz bir haldeyim, ne kadar da severdik eşimle birlikte el ele tutuşup kitap okumayı, sonrasında "bak burada ne diyor, ne kadar bizim gibi değil mi?" diyerek okuduklarımıza dair konuşurduk. Şu zamanlarda ancak yaz tatillerinde gerçekleştirebiliyoruz. Hayat yoğun, hızlı, oğlumuz büyüyor ve bize ihtiyacı var.

     Yazmaya başladığım ilk günden beri en büyük destekçim eşim oldu. Yazdığım yazıları hemen okur, bana söylemeden dışardan bir gözmüş gibi yorum yapar. Eğer o beğeniyorsa güzel bir şeyler yapıyorum demek ki dedim. Sonra bir tıkanma oldu sanki, kelimeler geliyor ama o kadar dağınık ki, nasıl toparlasam diye düşünürken ana konu çıkıyor aklımdan. Beyin bu sonuçta oda yoruluyor. Ben gitar çalarken bir şeyler mırıldanırım  eğer o anda kaydetmezsem bir daha aynı sözü bulamıyorum. Yazı da böyle, bir taslak olmuyor genelde yazıyorum yazıyorum sonra dönüp bakıyorum ne yazmışım ben diye, sonra yayınlıyorum, eğer özgün bir şeyler yazıyorsanız not almak şart aklına ne gelirse küçük notlar sonra ilham kaynağı olabilir.
 
    Tamda bu tıkanma noktasında Anne Güncesi haftanın blogu seçmiş beni, ne kadar teşekkür etsem az, tam da yazamıyorum ben sanırım dediğim şu sıralarda yolumu aydınlatmış oldu. Üzerimde bir baskı da olmadı değil hani, bloggerlar gelmeye başladı yorumlar başladı, çok mutluluk verici Adam Mutlu şimdi daha mutlu. Bir sürü ilham kaynağım oldu farklı yaşamlar, duygular, öyküler, yerler, fotoğraflar.. Uzunca bir "izlediğim bloglar" kısmına sahip oldum. Bir gün ben de haftanın blogu etkinliğine katılacağım biraz daha büyüyeyim.

    Amaç ne olursa olsun, emekle yaptığınız bir şeyin adım adım başardığını görmek çok güzel bir duygu. Çevremizde buna katkı sağlayan insanlar olduktan sonra yolunuz hep aydınlık oluyor. Önce kendimizi bulmalıyız değil mi? İş içinde aynı şey geçerli, en alt pozisyondan başlayıp yavaş yavaş emek vererek daha yukarılara tırmanmaya çalışırız. Okul hayatımız boyunca bir üst sınıfa geçmek için sürekli çalışırız. Blog biraz daha emek istiyor, burada kaynak siz oluyorsunuz, eteklerde ki taşlar dökülecek birimkiler havuza bir çeşme misali akacak. Yazılarını kitaplaştırmış blogcular var. Hayallerinin peşinden yılmadan düşe kalka gitmiş hayalci kahramanlar. Yolunuz ışık olsun dostlar..

    
Önceki Sayfa
Sonraki Sayfa

Yazar Hakkında

22 yorum:

  1. Adam mutlu, mutlu yani...:))) bence bırakmayın, gayet güzel yazıyorsunuz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, vazgeçmek yok :)

      Sil
  2. Merhabalar Adam Mutlu,
    Ne kadar güzel bir blog hazırlamışsınız, tebrik ederim. Bir vesile ile ben de tanıdım sizi, lütfen yazılarınızı esirgemeyin. Eski bir blogger değilim, ama en zorlandığım dönem, takipçilerimin, okuyanlarımın olmadığı, sanki boşa yazıyormşum gibi düşündüğüm dönemdi. SOnra 1-2 derken, ne kadar çok bloğun yazısını okuyup, paylaşıp, destek veririsem, o kadar da karşılık aldığımı farkettim. Ne mutlu ki blogger dünyasında birbirini destekleyenlerin sayısı azımsanmayacak kadar fazla. Mesela onların başında Deeptone geliyor, ben onun bloğu sayesinde ulaştım sayfanıza ne mutlu. Ve takibe aldım.
    Eğer ilginizi çekerse, benim de bir bloğum var, beklerim.
    Eşinize ve size selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, yeni yeni öğreniyorum bende nedir nasıl olur diye, elimden gelenden daha fazlasını yapacağım blog için, sizler gibi bloggerlar sayesinde bu blogtan ve yazmaktan vazgeçeceğimi sanmıyorum, bizden de selamlar size :)

      Sil
  3. Merhabalar beni takibe aldığınız için teşekkür ederim ben de sizi aldım. sevg,iler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bloglarda gezinirken elimden geldigince begendigim bloglari takip ediyorum. Benide takip listenize eklediginiz icin tesekkur ederim

      Sil
    2. Merhaba, bloglarda gezinirken elimden geldigince begendigim bloglari takip ediyorum. Benide takip listenize eklediginiz icin tesekkur ederim

      Sil
  4. Eminim cok kısa sürede büyüyeceksiniz. Yazı yazarkenki durumlar hakkında Bahsettiklerinizi okurken kendimi gördüm ;) aklımıza olmadık anlarsa bir dunya yazı konusu ve içerik hatta Cümleler bile gelir hazırdır Hersey. Ama o an yanılmazlarsa daha sonra bir türlü toparlayamam....

    Iyi yaZmalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, her yazıda, film de, şiirde biraz kendimizi buluyoruz sanırım.

      Sil
  5. ne güzel bir yazı bu. eh siz de ışıkla gidin işteeee bu yoldaaaa bi deee ben de öncelikle şu klişe espriyi yapayım, adam mutlu yaaaa, ne güzel, mutlu olmak bir şans işteee, bi deee aramızaaa hoşgeldiniz bi deeee neşeli bllg günleriniz olsun aramızdaaaa :) büssürü sevdiğim arkadaşım gelmiş bileeee ziyareteeee hayat güzel işteeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, yazarken bile mutlu enerjinizi yansıtmışsınız, mutlu günler göreceğiz daha.. sevgiyle yazalım :)

      Sil
  6. O zaman daha da mutlu olmanız dileğiyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutluluk paylaştıkça çoğalır, hep birlikte mutlu olmak dileğiyle :)

      Sil
  7. Mutlu adam mimlemediniz. Yeni bir mim yazısıyla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önce anlamadım mim lemek nedir? Önerinize katılacağım :)

      Sil
  8. Anne Güncesi sayesinde keşfettim blogunuzu bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim yolunuzun benimde bloguma düşmesine :)

      Sil
  9. Adam Mutlu sizi mim de gördüm ve takibe başladım yazılarınız çok güzel devamını dilerim. Sizi de beklerim:)
    http://gullugalaksi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. ziyarete geldim sizi :)

      Sil
    2. Teşekkür ederim. ziyarete geldim sizi :)

      Sil
  10. Tebrikler. :) İki nedenle bir eşinizle beraber yürüyebildiğiniz için bir de hızlı bir şekilde bloglar alemine adepte oluşunuz. Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşşekkür ederim. Daha güzel günlere :)

      Sil