6 Şubat 2016 Cumartesi

HER NEREDEYSEN GEL!


                                           Işığı yakalamak

     Hayat bir karmaşa, iş güç ev sorumluluk gibi bir sürü şeyle uğraşıyoruz. Tatil geldi çattı, planlar yapıyoruz. Şuraya mı? buraya mı? derken, kendimizi atıyoruz, bir şehre ve tesadüf ya uzun zamandır, görüşmediğiniz bir arkadaşınızda kalmak her yerde kalmaktan daha mantıklı geliyor. Tabi can ciğer çok seviniyor gelişinize, yemekler yapılıyor  evin en güzel odasında yataklar hazırlanıyor, dostunuz rahatınız için her şeyi yapmış. Biraz yorgunluk giderildikten sonra başlıyor eski dostların dertleşmesi.

      'Ne iyi yaptınız gelmekle, ben de böyle bir şey dilemiştim.' O yüzden geldik bizde sen çağırdın biz geldik. Bazı insanlar nereye giderse gitsinler, o ortamda nasıl bir ruh hali var hemen anlarlar, ortamın enerjisi ya iter sizi ya da çeker, bir de iyileşmek isteyen enerjiler vardır. İşte öyle bir ruh hali var, iyileşmek istiyor, ne yapması gerektiğini biliyor ama nasıl başlayacağını bilmiyor.

       Bir iki dertleşmeden sonra anlıyorsun karşındakinin derdini, kaybolmuş bir benlik, kendine değeri bırakmış hep başkaları için yaşayan amacından sapmış bir ruh. İnsanın kendisini unutması hem bedenine hem ruhuna yansır, bunu gizlemeye çalış istediğin kadar ama dosttan kaçamazsın.

      Aşık olmuş mesela farkında değil, farkında da gizliyor, karşılığı yok aşkının, aşk insanı eritir, bir de tek taraflı ise çok yorar tarif edilemez, hayatına bir nokta koyar, devam edemezsin, onadır bütün şarkılar şiirler artık. İşte böyle bir kayboluş,  bedenine özen göstermezsen eğer formu bozulur, ruhun bozuldukça bedenin de bozulur , ya çok zayıflarsın ya da çok kilo alırsın, hepte bahanesi vardır, ilaç kullanıyorum ondan! Yapma yahu sen kendini kandırmaya çalışıyorsun sadece..

      Söyler misiniz? Emeksiz ne oluyor hayatımızda, harekete geçmediğiniz sürece hiç bir şey gerçekleşmeyecektir. Bir mucize olsun diye beklemek gibi bir lüksümüz yok, biziz mucize, ruhumuz, beynimiz, kalbimiz, her şeyimizle birer mucizeyiz. O yüzden oturduğunuz yerden kalkın ve harekete geçin hayatınızla ilgili ne yapacaksanız hemen yapın ve ertelemeyin.

      Neyse efendim konuyu dağıtmayayım, bu arkadaş ile dolu dolu bir 3 gün geçirdik, mutluluk aşıladık ona, sevgi verdik bolca, yargılamadık, akıl vermedik, sadece yol gösterdik, çoğul yazıyorum zira sevgili eşimin desteğini yadırgayamam. Hayatının onun için ne kadar değerli olduğunu gösterdik. Ancak sen istersen düzeltebilirsin, ne yapman gerektiğini biliyorsun, hadi artık zamanı, işte bak çağırdın geldik, ne istiyorsan bizde var.

     Önce kendisinin ne kadar değerli olduğunu hatırladı, aynada bir kendine baktı beğenmedi tabi, kitaplar aldı, coşkuyla daha iyi anlıyorum şimdi dedi. Evet bu benim hayatım ve ben değerliyim ertelemek yok hemen başlıyorum ancak siz buradasınız birer pizza daha yiyelim mi? Evet şaka yapmıyorum, en son gördüğümden fazlaca kilo da almıştı, son pizzasını yedi bizimle, sonra gelsin salatalar, tavuklar yağsız yemekler, sağlıklı ne varsa işte.. Ruhunu da beslemeye başladık, bak böyle yaşa istediğin gibi, ama dağıtma ne bedenine ne de ruhuna zarar verecek şeyler yapma, yardım isteyene ver, herkese yardım etmek için kendini bu denli yıpratma.

    Hemen belli etmeye başladı kendini, ilk geldiğimizde ki o enerji kendini aydınlatmaya başladı. Tatil bitti ona bir rejim programı bıraktım yolu gösterdim, bir ay daha mesaj yolu ile destek oldum. Hem kendisine hem de ailesine ışık tutmuş olduk. O şimdi 3 ay gibi bir sürede 12 kilosunu ve bu kilolarla birlikte biriktirdiği, sıkıntıları, tasaları arkasında bıraktı, yeni bir sayfa yazmaya başladı.


    Ne güzel bir şey yaptık. Bir hayata dokunduk, istedi ve gittik ona ışık olduk, şimdi ışık kendisi ve çevresine yansıtıyor. Dünya da yapabileceğimiz en büyük iyilik dinlemektir, dostlar, herkes konuşmak anlatmak ister, hepimizin derdi büyük, ama canı gönülden dinleyen bir de can lazım şu hayatta, sizi yargılamadan dinleyen insanlara iyi davranın, onlardan çok kalmadı, bu arada sen nasılsın, birazda ben seni dinleyeyim demeyi ihmal etmeyiniz, netice de onlar da insan, sevgiyle kalın Mutlu kalın..
Önceki Sayfa
Sonraki Sayfa

Yazar Hakkında

4 yorum:

  1. yine güzel bir yazı :) yüreğinize sağlık... :) böyle güzel bir dosta sahip olduğu için şanslıymış arkadaşınız... gerçi okuduğum bir kitaba göre "benzer benzeri çeker" diyor yazar... (Eş Frekans Yasası - Selahattin Yaylamaz) yürekten isteyince geliyor çağırılan... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalp istedi mi açılıyor kapılar, teşekkür ederim yorum için.

      Sil
  2. Birine kulak verip dinlemek ona değer verdiğinizi gösterir. Ancak konuşmaktan daha sordur dinlemek. Güzel bir anı aktarmışsınız. Başarılar.

    YanıtlaSil