EYY SEVGİLİ




eyy sevgili

    Bugün yağmurlu hava sevgilim, parklarda bahçelerde gezemeyeceğiz el ele. Bir mekana götürmem gerekli seni, bu aylarda en güzeli salep içmek, akşam da bilmem kaç yüz lira verip fasıl yaparız belki. Ben sana tanesi 50 lira dan 3 gül alırım, üçüncü yılımız şerefine, sonra her şeyin daha pahalı olduğu o gün bir hediye beğenirim senin için, sevmek ne kadar masraflı oldu, yapmazsam böyle şeyler sevmez misin beni?

   Bir güne mi ihtiyacımız var bizim, her gün sevsek olmuyor mu? Geçen yürürken bir bahçede çok güzel bir ağacı budamışlar, kırmızılar, yeşiller kahveler var dallarında, zaten sen gül sevmezsin, çok yakışır, özenle yıkayıp kaldırdığın vazoya bu dallar, balon aldım kırtasiyeden rengarenk, seni seviyorum yazıyor üzerinde, bir de İstanbul motifli bir mum yaktım senin için özenle hazırladığım masaya, en iyisi evde kalmak dedim bugün malum yağmur yağıyor sevgilim üşürsün. Her yer kalabalıktır şimdi, cıvıl cıvıl gençler sevgililer günlerini kutluyorlar, hiç bir zaman sevmedim ben bugünü, ama seninle her günü seviyorum, sadece o gün sana bir şey yapmak değil mesele her gün seviyorum sana bir şeyler yapmayı, hiç olmadı bakıyorum sadece gözlerine, şarkılar söylüyorum sana en sevdiklerinden, şiir ağlatıyor seni kıyamıyorum.Neyse ki sadece ben bir şeyler yapmak için uğraşmıyorum, sende çok çaba gösteriyorsun mutlu günlerimiz için, senden kopya çekiyorum bazen, odunluk özümüzde mevcut şekil alıyoruz aşk ile işte.

   Çok merak ediyorum, bir çift var,erkek diyor ki kıza ben sevmiyorum bugünü, kutlamak istemiyorum, bir sürü nedenden dolayı, ne yapacaksın şimdi. Kız terk eder mi onu? Var mı böylesi acaba. Bir de hiç bir şey yapmayan erkekler var ya işte, onlara müstahak bu günler, ne yapsın kadın sevmiş birini, adam gösteremiyor sevgisini, sevmiyor demiyorum, gösteremiyor, kadın sevilmek ister, görmek ister, eğer sen beceremiyorsan sana yol gösterir istediği kıvama getirir seni dostum.
 
   Bir bakışını ister gözlerinin en derinine baktığın, ağzından çıkacak en güzel sözleri duymak ister, senin olan o an aklından geçen ezberlemediğin sözleri, senin kendi yaptığın bir hediye, en pahalısından daha değerlidir. Ne yapabilirim ki? demeyin o kadar çok şey var ki, para gerektirmeyen kendinden bir şeyler. Kadınları mutlu etmek kolaydır, yeter  ki isteyin, bir kadın zaten senin yaptığın bir şeyle tatmin olmuyor, en pahalı en güzel en bilmem ne şeyleri istiyorsa bırakın ve kaçın. Siz ona yar olamazsınız, içinizden gelmiyorsa bir şeyler yapmak, sadece sevmek istiyorum ben seni, hiç bir şey yapmadan sadece baksak bir birimize olmaz mı sevgili diyebilirsiniz mesela.

  Bırakın karşınızda ki bir şeyler yapsın, fırsat verin, aşk ta çıkar yoktur ama hep bir taraf yapıyorsa, zamanla yorgunluk başlar, kaldıramazsınız bu kadarını, artık aynı olur her şey mutsuzluk başlar. Egonuzu itin bir kenara, aşkta ve evlilikte ego olmaz, sadece sevgi olur, bizlik olur, bencillik olmaz. Sevgilinizi iyi tanıyın kendiniz olun önce, bırakın o da takmasın maskesini sizde. Kimse değişmez, aynıdır sadece siz görmemişsinizdir. Hep derler "bu evlendikten sonra çok değişti." diye. Belkide o hep böyleydi siz görmek istemediniz ne malum..

  Ya sevgili yine "bir gün" 14 Şubat gelmiş kapıya ama ben her günümü kutluyorum seninle, yarın olmayacakmış gibi hem de. O günde farklı değil ki benim için, Haydi bitsin bu saçmalık günleri kirletmeyelim bari birileri bir dünya para kazanacak diye!

Adam Mutlu

Efendim ben İlhan Cavit Sayar, 1986 yılında Samsunda dünyaya gelmişim. Ancak oradan ayrılıp başka başka şehirlerde yaşadım. En sonunda da üniversiteyi kazanarak Ankara ya geldim. İletişim Fakültesi Radyo Televizyon Sinema mezunuyum, özel bir dizi yapım şirketinde Video Kurgu işi yapıyorum.

4 yorum:

  1. Her gün seviyorum . Çıkarsızca seviyorum. Çok seviyorum. Sevmeyi öğreniyorum, sevmeyi öğretiyorum. Ama hediye alırsa sevgili kocam çok da sevinirim almasa da canı sağolsun. aşkla baksın yeter

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizde eşiniz de şanslı olanlardansınız o zaman :) teşekkürler yorumunuz için.

      Sil
  2. Ne tatlı ve ne şanslı bit çiftsiniz siz :)
    Allah mutluluğunuzu daim etsin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin dağınık, hepimizin ailesinin mutluluğu daim olsun :)

      Sil