2 Şubat 2016 Salı

BLOG YAZIYORUM TEMASIZ OLMAZ MI?


BLOG YAZMAK SABIR İSTER

blog yazmak         

    Bu işe başladığımda, gerçekten görünüme hiç önem vermemiştim. diğer blogları gördükçe,  bende böyle bir sayfaya yazı yazmak istiyorum dedim kendi kendime, araştır öğren uygula ile böyle bir blog oluşturdum. Sade olsun, renkleri sıkmasın göz yormasın istedim. Bir sürü hazır tema var seç beğen düzenle. Ama düzenlemekte o kadar kolay değilmiş. Öncelikle Kod olayını çözmeniz lazım, ve garantici olacaksınız, yani bir işlem yapmadan önce mutlaka temanızın bir yedeğini indirin.

    Yardım alabileceğimiz bir sürü kaynak var. Ben Kodblogcum ve Bloghocam blogların da çok gezindim. İkisi de şahane tasarımcılar ve her konuda yardımcılar. Kod blogcum temaları türkçeleştiriyor ve kullanımınıza sunuyor, onu düzenlemek size kalmış bu esnada sorularınızı da yanıtlıyor. Kendisine bir kez daha teşekkür ederim.

    Bir şeyler yazdığınız zaman önce onu sizin beğenmeniz gerekir. yazarken hissettikleriniz, yayın Mecranız da çekici bir hal alıyorsa, içiniz daha bir rahat oluyor sanki. O sebepten temamı değiştirdim. Daha da yapmam gereken şeyler var farkındayım, zamanla hepsinin tamamlanacağını düşünüyorum. Sonuçta ben bir web tasarımcısı değilim, sadece yazı yazarım diye girdiğim bu işe az çok kod bilgisi sahibi olarak devam ediyorum.

   Vazgeçmedim, geçmeyeceğim, her şey alt üst olsa da önemli olan açtığınızda yazdıklarımı okuyabilmeniz benim için daha çok anlam ifade ediyor. Her şey görsellik mi? Derli toplu olsun yeter diye düşünüyorum. Ama şunun farkına vardım ki, bir zaman sonra gözünüze de güzel gelsin istiyorsunuz. Yazmak istiyorum kaç gündür ancak tasarım işi fazlaca kafamı yordu, böylelikle yazı konuları kafamda daha toplanmış duruyor, ne kadar çok şey var anlatacak, yazacak, ne güzel bir his.

   Sabırlı olun her şey yoluna girecek, mutlu olun yazdıklarınıza da yaşantınıza da temanıza da yansısın efendim..

Önceki Sayfa
Sonraki Sayfa

Yazar Hakkında

0 yorum: