PARA DAHA ÇOK PARA!

                    

                              EVDE PARA KAZANAYIM!

                              

 GÖZÜMÜZÜ PARA BÜRÜMÜŞ.

               Bu blog olayında yeniyim malum, İnternet den araştırıyorum, blog açma, kanal açma, web sitesi oluşturma gibi bir sürü kaynak ve video çıkıyor karşıma. Hepsinin ana konusu şu, nasıl yaparsanız para kazanırsınız, sırf para kazanmak için açılmış siteler ve bloglar var. ben bloğu ilk açmak istediğim zaman para olayı kuruşlarla ölçülüyordu. Yani buradan para geleceğine pek ihtimal vermiyordum. Ama izlediğim videolar bu blog ve kanal işinin bir getirisi olduğunu gösterdi. Azimli olursam 10 yıl sonra iyi paralar kazanabilirim.
   
               Para kolay kazanılan bir şey değil tabi ki. Hiç düşündünüz mü? Paranın size gelmemesi, parasızlık korkunuzdan olabilir mi? İçten içe o kadar çok korkuyorsunuz ki, ya param biterse, ya faturalarımı ödeyemezsem, bu ay kredi var,, bu endişeler aklınızda duvardan duvara vuruyor ve kendinizi parasızlık boşluğuna bırakıyorsunuz, çünkü sürekli olumsuz enerji gönderiyorsunuz. tıpkı zayıflama isteyip kilo veremeyenler gibi.

                Benim bir yıldır uyguladığım 'hallolur ya!' yönteminden bahsetmek istiyorum:

                  Öncelikle parayı bir araç olarak görün, sizin için bir amaç olmasın. Hayatınızı kaliteli yaşamak için gerekli bir araçtır para. Keşke çok param olsa! Keşke demeyin çok param olacak ve ben şuanda olduğu gibi çok iyi bir hayat süreceğim tek fark daha fazla param olacak. Ne istediğinizi net olarak belli edin, çünkü evrendeki enerji, kalbinizde ki enerji şakadan anlamaz, atıftan anlamaz istediğiniz şeyin eksik ya da tam olmasından anlamaz sadece içinizden ne geçiyorsa onu anlar.

                 Çok para istiyorum, onunla ne yapacağıma ben kara vereceğim. araba istiyorum, nasıl bir araba? Ne renk? Kaç model? Büyük ya da küçük mü? Net olun, sizin acaba dediğiniz, keşke dediğiniz her şey karmaşık bir enerji oluşturur ve sonuca varamazsınız.
                 Para kazanılan bir şeydir. Şansınızı da kendinizin yaratması gerekir.Amacınız iyi bir hayat yaşamak için araç olan paraya giderken, kendinizi ruhen beslemeniz ve sağlığınızın yerinde olması gerekir. Eğer sağlıklı bir akla, ruha ve vücuda sahip değilseniz para neye yarar? Bereketli günler bizlerle olsun.  
               
            

Adam Mutlu

Efendim ben İlhan Cavit Sayar, 1986 yılında Samsunda dünyaya gelmişim. Ancak oradan ayrılıp başka başka şehirlerde yaşadım. En sonunda da üniversiteyi kazanarak Ankara ya geldim. İletişim Fakültesi Radyo Televizyon Sinema mezunuyum, özel bir dizi yapım şirketinde Video Kurgu işi yapıyorum.

2 yorum:

  1. Güzel yazmışsınız da şu olumsuz iç sesimi susturamıyorum ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Susmuyor ama eğitilebiliyor iç sesimiz :) Teşekkürler yorumunuz için.

      Sil