DOMUZLU GRİP

    


                                     VİRÜSÜN HAM HALİ  



          Her şeyin başı sağlık dostlar, günümüzde grip o kadar çok şekil değiştirdi ki, nasıl korunacağız ne içeceğiz  bilemez olduk. Önceden grip olduğumuz da belli başlı ilaçları yazardı doktor kullanırdık geçerdi, şimdi öyle değil ki, virüs de kendini geliştirmiş bide isimler almış domuz kuş bakalım seneye ne çıkar.

         Bir doktora o kadar çok sormuşlar ki, bu domuz gribi ile alakalı açıklayıcı bir metin yazmış kendisi, nasıl bizler iyileşmek için korumalar buluyorsak, virüs de yaşamak için kendisini geliştiriyormuş. Yani domuz gribi bildiğiniz gribin şekil değiştirmiş hali, sonuçta girip, aynı girip

       O kadar çok ilaç bağımlısı olduk ki, cebimizden çantamızdan eksik etmez olduk ilaçları, ilaç bilinçsizce tüketilmemesi gereken bir kimyasal bence, bir zaman sonra ilaçlara vücut alışıyor, ve gerçekten hasta olduğumuzda ilacın etkisinin olmadığını ya da azaldığını gözlemleyebiliriz.

          İki gündür yaşadığım, titreme, ateş, ağrı gibi şikayetler bugünler de yerini boğaz ağrısı ve burun akıntısına bırakıyor. Her nasılsa önce ateş ve titreme oluyor sonra girip oluyorsun, bu ne çeşit bir virüstür, nasıl bir şeydir anlayamadım, ben kendimi hastalıklara karşı dirençli olarak tanımlamama rağmen, bu virüs bütün hayat enerjimi alıyor sanki, bu gibi durumlar da gerçekten yapılacak bir şey yok, en iyisi yatmak ve iyileşene kadar kalkmamak. 

         O titreme öyle bir şey ki evde ne var ne yoksa insan giymek istiyor, yok böyle bir üşüme, aslında doğru değil tabi, uzmanlar ateş de dolayı titreme durumlarında örtünmek ziyade daha ince şeyler giymenizi öneriyor, üzerinizi örtmeyin ve mümkünse ılık bir duş alın.Çok zor biliyorum, o kadar üşürken biri sana aç üstünü dediği zaman bütün hayallerin yıkılmış gibi hissediyorsun.

        Diyet yapan insanların sık rastladığı bir şey de, sistemin çökmesi ve çoğalan hastalıklar, aslına bakarsanız bilinçsizce diyet yaptığınızda gerekli vitaminleri almıyor iseniz, bu size hastalık olarak dönecektir merak etmeyin. O yüzden yaptığınız diyette eksik olmamasına dikkat edin, yani vitamin olarak almanız gerekenleri diyet listenize ekleyin, zaten sağlıklı şeyler yediğiniz takdir de, hem zayıflamış hem de gerekli vitaminleri almış olursunuz. Bende rejim aşamasında sık hasta oldum, ama diyeti bozmadan sağlıklı şeyler yiyerek bünyeyi güçlü tutmayı başardım. 'Hasta oldum, diyeti bırakayım' ben diyemiyoruz maalesef. Bu  da diyet yapan ve hastalanan arkadaşlara bir not olsun.
      

Adam Mutlu

Efendim ben İlhan Cavit Sayar, 1986 yılında Samsunda dünyaya gelmişim. Ancak oradan ayrılıp başka başka şehirlerde yaşadım. En sonunda da üniversiteyi kazanarak Ankara ya geldim. İletişim Fakültesi Radyo Televizyon Sinema mezunuyum, özel bir dizi yapım şirketinde Video Kurgu işi yapıyorum.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder