DİYET DEMEYİN! NİYET EDİN!


         

     Herkes fit bir vücuda sahip olmak ister. En kolayı nasılsa onu tercih ederiz hep. Yemek yapmak bile kolay değilken, yediklerimizi eritip olağan bir vücuda sahip olmak nasıl kolay olabilir ki? Sorular, çelişkiler, ben nasıl yaparımlar, ama yemeden de olmuyor ki? demeler, bahaneler falan filan. Burada bunlara cevap bulabileceksiniz

     İlk etapta tabi ki bir diyet listesi arayacak gözleriniz ama diyet listesinden önce kendinizi hazır hissetmeniz şart. Önce kendine inan, kimseyi dinlemeyin, kimseye diyet yaptığınızı söylemeyin, başarısız olursanız utanır vazgeçersiniz, önce kendi değişimini ve farkını yarat ki çevrendekiler de senin değiştiğini kendi gözleriyle görsünler. Daha önce çalıştığım bir workout programında adam şöyle gaza getiriyordu bizleri, 'en iyisini yap, molayı unut. Hayatınıza mola vermezsiniz, zaman o kadar çabuk geçiyor ki ya iyi olacaksınız ya da dibe batmış.
   
    Aslında bu kilo olayı tamamen bizim kendimize çektiğimiz bir olumsuzluk, irade dediğimiz şey kocaman bir bahane, isteyip istememekle alakalı her şey. Herkes sağlıklı nasıl beslenir eminim biliyordur, biliyor ama yapmayanlardansınız değil mi? Önce bununla başlayın, 3 ayımı sadece belli kalıp şeyler yiyerek (ki daha sonra bunlardan bahsedeceğim) geçirmiş biri olarak söyleyebilirim ki, önce doğru bildiğinizi uygulayın kendinizi bir kalıba sokmayın. özgür yiyin ama insan gibi yiyin, üç kaşık yemek açlığınızı giderebilir, fazlası zenginliktir.
    
       Ben diyete başladığımda aynı ortamda beni destekleyen arkadaşlarımda benimle birlikte bu diyeti uygulamaya başladılar, aramızda ki tek fark benim bir doktora gidiyor olmamdı. ama aynı zaman da hemen hemen aynı kiloları verdik. Ben kilo haricinde hatırı sayılır bir miktarda para vermiş oldum sadece..3 ayın sonunda 10 kilo vererek kendimde ki değişime şaşırmış durumdaydım. sonraları şımardım tabi bir kaç kilo aldım, ama artık onunla nasıl savaşacağımı biliyorum. Daha sonra  paylaşacağım arkadaşlarımında hikayelerini severek okuyacağınıza eminim çünkü kendinizi bulacaksınız. Nasıl sonuç aldığınıza şaşıracaksınız, bir çok kişide faydalı olmuş bu yöntem ile sizde kendinize bir fayda sağlayabilirsiniz umarım.

     Amaç ve kazanım var anlatmak istediklerim de, bu böyle bir giriş gibi olsun ama unutmayın önce kendinize inanmakla başlayın benim kendime inanma sürecim tam 3 ay sürdü, çünkü yalnızdım ve yol bulamamıştım ama siz öyle değilsiniz yaşınız cinsiniz hiç fark etmez, aklınızın enerjisini kalbinizle birleştirin, çünkü kalbin enerjisi yani bilimsel olarak EKG' si beynin enerjisinden EEG' sinden tam 5 bin kat daha fazlası unutmayın. gönül gözünüzle gördünüz her şey size gelecektir...

Adam Mutlu

Efendim ben İlhan Cavit Sayar, 1986 yılında Samsunda dünyaya gelmişim. Ancak oradan ayrılıp başka başka şehirlerde yaşadım. En sonunda da üniversiteyi kazanarak Ankara ya geldim. İletişim Fakültesi Radyo Televizyon Sinema mezunuyum, özel bir dizi yapım şirketinde Video Kurgu işi yapıyorum.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder