AYDINLIK GELECEK Mİ?

OLUM-LAMA MI? ODA NE?







         Bugün ne kadar da sıkıcı bir gün hava kapalı, evde yatsak hiç kimse ile konuşmasak uyusak sadece olmaz mı?

             Baktım ki, bu blog sadece diyet ile ilgilenmeyecek adını değiştiriverdim. aslında daha önceden aklımda olan bu ismi koydum 'adammutlu'. Çok zor mutsuz olabilen, her sabahı şarkılarla türkülerle karşılayabilen biri için verilmiş naçizane bir sıfat, hoşuma gidiyor tabi orası ayrı.

            Hakkımda kısmında da yazdığım gibi mutsuz olmak çok kolaydır aslında, çayımızın şekerine bile kızarız biz, yanımızdan geçen arabanın bize su sıçratması ne kötüdür dimi kızarız, trafik sıkıştı kızarız, istediğimiz bir şey olmadı kızarız, kızgınlığımız da bize mutsuzluk olarak geri döner. Sizde kendinize kızıyorsunuzdur belkide ben neden böyleyim, neden şanssızım diye, acaba bütün bunları kendinize çekiyor olabilir misiniz? 

            Hiç düşündünüz mü, ya hayatımızda ki her olumsuzluğu kendimize çekiyorsak, kilolu olmak istemiyoruz ama o kadar kafayı takmış vaziyetteyiz ki, fazla kilolardan kurtulmak imkansız bir şeye dönüşüyor.

            Sitenin adını değiştirdim belki ama, tabi ki yazılarda bu diyet ve kilo mevzusuna değineceğim zira insanın kendisini bulması bir bütündür, ruh halimizi mutlu bir forma sokmak zorundayız o zaman gerçekten mutlu oluruz, Mutluluğun sırrı yoktur, ilmi vardır, matematiği vardır, hayatınızda olan biten her şeyin bir matematiği vardır.

           Problemler biriktikçe başlaması imkansızlaşan bir şeymiş gibi gözükebilir, ama unutmayalım imkansız insanoğlunun kendisine oluşturduğu kocaman bir olumsuzluk duvarıdır. Bugün bu duvarı yıkmaya ne dersiniz, ilk yazımda da dediğim gibi gönül gözünüzü açarsanız eğer yapamayacağınız hiç bir şey yok.

Adam Mutlu

Efendim ben İlhan Cavit Sayar, 1986 yılında Samsunda dünyaya gelmişim. Ancak oradan ayrılıp başka başka şehirlerde yaşadım. En sonunda da üniversiteyi kazanarak Ankara ya geldim. İletişim Fakültesi Radyo Televizyon Sinema mezunuyum, özel bir dizi yapım şirketinde Video Kurgu işi yapıyorum.

5 yorum:

  1. Merhabalar yazılarınızı yeni takip etmeye başladım, zaten siz de yeniymişsiniz :) öncelikle hayırlı olsun :) güzel yazılarınızın devamını dilerim :) gelelim olumlama konusuna... kimi olumlama, kimi olumlu düşünce yada zikir yöntemlerini kullanıyor, sonuç düşünceyi olumluya çevirme :) yani Mevlana'nın "Kardeşim sen düşünceden ibaretsin Geriye kalan et ve kemiksin Gül düşünürsen gülistan olursun Diken düşünürsen dikenlik olursun" sözüne gelmiş oluyoruz :) Beyin, gerçekle hayali ayırt edemez. Eğer siz, zihninizde sizi başarıya götürecek hayaller kurarsanız, bir de onlara ses, görüntü, duygu eklerseniz, beyniniz sizi hayal ettiğiniz o başarıya adım adım yaklaştıracaktır. Kendimizi gül bahçesinde bulmamız dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, iyi dilekleriniz için teşekkür ederim. Aynı yolun yolcusuyuz, yorumunuz da bunu gösteriyor. Birde kalp ile inanmak var ya hani, gül düşün gül olsun ama kalbinde inansın, ikisi de aynısını dilesin düşünsün..Sevgiyle kalın, teşekkürler yorumunuz için :)

    YanıtlaSil
  3. Aslında herkes aynı yolun yolcusu... kimi farkında kimi değil :) https://www.facebook.com/photo.php?fbid=185869428429026&set=pb.100010179095938.-2207520000.1454683232.&type=3&theater

    YanıtlaSil
  4. İnsanın kendini mutsuz etmesi daha kolay tabi. Ancak hadi ben azıcık mutlu olayım da denmez. İçinden gelmeli insanın. Tezatlarla dolu yaşamımızda mutsuzluk da var mutluluk da. Her şeyden mutlu olmak Pollyanna'nın işi değil mi? Bence mutluluk şans ya da inançlı biriyseniz kader işi. Evladının şehit olduğu haberini alan bir ana nasıl mutlu olabilir ki?
    Diğer taraftan imkansız sözcüğünü mümkün olduğu kadar çıkarmak gerekli hayatımızdan. Her zaman olumlu düşünmeli insan. Başarının sırrı da bunlar olmalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız, amacım her şeye mutlu olalım üzülmeyelim kızmayalım demek değil zaten bizi insan yapan bizi biz yapan değişken duygularımız, sadece mutsuzken ayağa kalkmak ve yaşamak zorundayız önce kendimiz sonra sevdiklerimiz için.

      Sil